Infolinka (všedné dni 8.30–16 h)
0233 41 88 38

Zmeniť krajinu

Ako reklamovať

Je nám veľmi ľúto, ak sa na produkte zakúpenom u nás vyskytla nejaká závada. Pokúsime sa vám pomôcť, aby pre vás bol priebeh reklamácie čo najhladší. 

Obal zásielky poškodený pri preprave

Zásielku preberanú od dopravcu dôkladne skontrolujte. Ak zistíte, že je jej obal viditeľne narušený (deravý, premočený, výrazne preliačená škatuľa a pod.), požadujte od dopravcu, aby poškodenie uviedol v sprievodnej dokumentácii zásielky (preberacom protokole, prepravnom liste a pod.).

Takto poškodenú zásielku môžete taktiež odmietnuť prevziať. O tomto probléme nás zároveň prosím informujte, a to najlepšie e-mailom na adresu reklamace@proalergiky.cz.

Poškodený produkt po rozbalení

V prípade, že je obal v poriadku, ale po rozbalení zásielky zistíte, že je výrobok poškodený, odfoťte prosím celý balík aj konkrétne poškodenie. Fotky nám do druhého pracovného dňa od prevzatia zásielky zašlite na adresu reklamace@proalergiky.cz spolu s číslom objednávky alebo číslom faktúry. So zásielkou pokiaľ možno ďalej nemanipulujte a vyčkajte na informácie od nás.

Vaše právo na reklamáciu objavených vád

Ako spotrebiteľ máte 24 mesiacov od prevzatia produktu možnosť reklamácie pre prípad, že by sa na produkte od nás objavila nejaká závada alebo by produkt nemal niečo, čo by mať mal (napr. chýbajúca funkcia alebo príslušenstvo). V prípade nákupu na firmu je táto doba 12 mesiacov.

Na niektoré produkty v našom e-shope môže byť poskytovaná predĺžená záručná lehota podľa podmienok konkrétneho výrobcu či dovozcu, s ktorými sa prosím zoznámte.

Ako pripraviť produkt na reklamáciu

  • Pokiaľ sú produkt alebo jeho súčasti znečistené, očistite ich prosím. Prípadnú vodu v produkte dôkladne vysušte. Znečistený produkt nemusíme z hygienických dôvodov do reklamácie prijať.
  • Produkt starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. Nemusíte ho dodať v pôvodnej škatuli, ale obvykle je na prepravu ideálna, zvlášť pokiaľ ste si ponechali aj polystyrénové či papierové diely slúžiace na zabezpečenie produktu („výplne“).
  • Ak má produkt viac častí alebo príslušenstva, zabaľte všetko, aj keby sa závada prejavovala len na jednej časti. Môže byť dôležitá na vyskúšanie produktu počas opravy. Výnimku tvoria prístroje na úpravu vzduchu, ktoré môžete do reklamácie poslať bez filtrov.
  • K zásielke nemusíte prikladať doklad o nákupe v prípade, že nám zasielate číslo svojej objednávky elektronicky.

Ako podať reklamáciu – formulár

Využite prosím náš pohodlný elektronický formulár, ktorým nám odovzdáte všetky potrebné informácie. Budete potrebovať číslo objednávky, z ktorej pochádza reklamovaný produkt.

Zároveň si pomocou formulára objednáte bezplatnú dopravu reklamovaného produktu k nám. 

 

 

Vybavenie reklamácie ide obvykle rýchlo

O prijatí vašej reklamácie vás informujeme. Na jej vybavenie máme podľa zákona až 30 dní od vášho oznámenia. V drvivej väčšine prípadov však posúdenie vady a náprava trvajú oveľa kratšiu dobu. Keby naopak hrozilo predĺženie reklamačného konania (napr. kvôli oprave u zahraničného výrobcu), dohodneme sa na tom s vami.

O tom, že je vaša reklamácia vybavená, vás informujeme e-mailom, SMS alebo telefonicky. Ak ste nám produkt zaslali, aj my vám ho zašleme. Taktiež vám dodáme písomný doklad s výsledkom reklamácie a dobou jej trvania.

Ak máte akúkoľvek otázku alebo dodatočnú informáciu k prebiehajúcej reklamácii, môžete nám ich poslať na reklamace@proalergiky.cz. Do správy prosím uveďte číslo reklamačného protokolu. 

Kedy bude vaša reklamácia neúspešná

Občas sa stáva, že závada vznikne kvôli vášmu nesprávnemu zaobchádzaniu s produktom ‒ typicky bol používaný v rozpore s návodom na obsluhu alebo bol umiestnený do nevyhovujúceho prostredia. Za takéto vady pochopiteľne nezodpovedáme a nemôžeme ich v rámci záruky zadarmo odstraňovať.

Na darčeky a iné bonusy, ktoré od nás získate k zakúpenému produktu, sa možnosť reklamácie nevzťahuje. 

 

Prejsť na kompletné obchodné podmienky

Overené našimi zákazníkmi

Kliknutím na pečať zobrazíte všetky recenzie nášho e-shopu priamo na Heureke

Heureka recenze
„všetko prebehlo podľa mojich predstáv“
Overený zákazník pred 10 dňami
„Spokojnost.“
Overený zákazník pred 14 dňami
„Super“
  • Vynikajuce ceny
Overený zákazník pred 14 dňami